Ny vecka, nya möjligheter

20 Jan

Se där ja, nu är måndagen åter här. Det är bara att lägga in min portionssnus, kavla upp ärmarna och köra igång ännu en arbetsvecka. Visst är det något särskilt med morgonens första kopp kaffe och snus?  Jag behöver verkligen det för att komma igång samtidigt som jag läser DI. Det är mina morgonrutiner för att vara lite privat. Jag läser att bostadspriserna fortsätter att stiga i storstadsregionerna samtidigt som de mindre orternas bostäder tappar i värde. Sorgligt att läsa eftersom det finns så många vackra hus på landsbyggden som ofta förfaller. Hoppas att vi får en lösning på avflyttningen snart så att landsbyggden kan leva upp igen.

Kommentera

